Sosial mediada hashtag strategiyası üçün 5 metod

2020-ci ilin ən yaxşı Hashtag marketinq strategiyalarından bəzilərinə nəzər salaq. Günümüzdə sosial media platformalarında kifayət qədər kontent mövcuddur. Hər gün 500.000.000-dən çox tweet, instagramda 100.000.000dan çox video və foto yüklənir. Bu şəraitdə, marka və marketoloqlar üçün məzmunlarının fərqlənməsi çətinləşir. Buna görə məzmununuzun görülməsini artırmaq üçün hashtaglardan istifadə olunur.

1. Yerə əsaslanan hashtaglar

Bu daha az tanınan hashtag marketinq taktikasıdır ki, bu da sizə daha uyğun bir auditoriya qazanmağınıza kömək edir. Yerli müəssisələr və ya müəyyən bir sahədəki insanların diqqətini cəlb etmək istəyən hər kəs üçün faydalıdır. Məkan hashtaglarından istifadə etmək yerli auditoriyanıza kömək edir, çünki ərazinin hashtaglarınızı yalnız bir bölgədəki insanlar izləyir. Məsələn, #newyorkrestaurant istifadə etsəniz, əmin ola bilərsiniz ki, Nyu-Yorkdakı restoranlara maraq göstərən insanlar buna baxacaqlar. Bu, sizi izləyə bilməyən, ancaq markanızla maraqlana biləcək insanlara kömək edəcəkdir.

2. Markalı Hashtaglar

Mövcud hashtagları əhatə edən çoxsaylı marketinq taktikaları olsa da, heç biri öz marka hashtaglarınızı istifadə etmək qədər təsirli deyil. Öz hashtaglarınızı yaradın və istifadə edin. Markalı hashtaglar məzmununuzu ayırd etməyə və insanlara marka məzmununuz olduğunu bildirməyə kömək edir. İzləyicilərinizin ən son yeniliklər barədə xəbərdar olmasını asanlaşdırır. Və bu hashtagdan istifadə edərək bütün məzmununuzu bir səhifədən izləməyə kömək edirlər. Markalı hashtaglara marka adı, məhsul / xidmət adları, və s aid ola bilər. Bunlardan birini və ya bir neçəsini markanızı, məhsullarınızı, xidmətlərinizi, və s. istifadə edə bilərsiniz.

3. Challenge ( çağırış ) hashtagları

Challenge’lər sosial medianın ən məşhur hissələrindən biridir. Məsələn #30dayartquarantine , #30daychallenge kimi hashtaglardan istifadə etmək olar.

4. Trend hashtaglar

Bu strategiyanın klassik bir nümunəsi, yemək bloggeri və ya restoran , qida sənayesindən olan hər kəs tərəfindən #Instafood#foodpics kimi hashtagların istifadəsi ola bilər. Bu hashtagların milyonlarla izləyicisi var və bunlardan istifadə edən hər kəs məzmunun insanlara çatmasını dərhal artıra bilər.

5. Niche Hashtag

Niş hashtagları əsasən kiçik bir icma içərisində populyar olan, lakin uzanan hashtag qədər izləyicisi olmayan hashtaglardır. Bu hashtagları həmin mövzu ilə maraqlanan insanlar izləyir. Buna görə, onlar sizə daha uyğun bir auditoriyaya çatmağınıza kömək edə bilər. Bunu bir nümunənin köməyi ilə izah edək: Deyək ki, evdə yemək bişirən insanlar üçün yemək reseptlərini paylaşan bir bloggersiniz. Trend hashtaglardan istifadə etmək sizə daha çox təsir edə bilər, lakin bu hashtagları izləyənlərin hamısı ev aşpazı ola bilməzlər. Evdə bişirən və ev reseptlərini axtaran insanların daha uyğun auditoriyasına çatmaq üçün #homerecipes istifadə edə bilərsiniz .

Yazar: Fatimə Əliyeva