Ən çox edilən 10 e-ticarət xətası

322

TOBB E-ticarət məclisi üzvü, Ticimax E-ticarət Sistemləri qurucusu Cenk Çiğdemli , çox edilən və vətəndaşları e-ticarətdən soyudan xətaları 10 maddədə sıraladı. E-ticarət istifadəçilərini bezdirən belə hallar çoxlu müştəri itkisinə yol açır.

  1. Davamlı bildirim göndərmək

Böyük e-ticarət saytlarında müştəri datasını oğurlayaraq satan pis niyyətli işçiləri ola bilər. Və ya internetdə müxtəlif qaynaqlardan əldə etdikləri telefon nömrələri ola bilər. Bir e-ticarət saytının edə biləcəyi ən böyük səhv əldə etdikləri nömrələrə davamlı olaraq mesaj göndərməkləridi. Çünki həmin şəxs sizin potansial müştəriniz olmaq ehtimali varsa belə sizdən narahat olduqlarına görə əsla alış-veriş etməyəcəklər. Bir sayt öz müştərisinə  ayda bir necə səfərdən artıq mesaj və ya mail göndərməməlidir.

2. Nizamsız interfeys

E-ticarət saytı əgər nizamsız bir temaya malikdirsə, hər yərdən pop-uplar çıxırsa onda istifadəçi heç nə almadan saytı tərk edəcək. Saytın yavaş olmağı, istifadəçının vaxtını çox almağı saytın istifadəçilərini bezdirir.

3. Lazımsız məlumatlar

Alış-veriş addımlarında formu nə qədər uzatsaz və lazımsız məlumatlar istəsəz müştərini bir o qədər bezdirirsiniz. Bir e- mail adresi, əlaqə nömrəsi, parol və ünvan məlumatları yetərlidi. Sayta üzv olma və ödəmə addımlara uzatılmamalıdır. Bəzi köhnə saytlarda, istifadəçi sayta üzv olmasına bağmayaraq hər səfər ünvan və kredit kartı məlumatlarını yenidən yazmaq məcburiyyəyində olurlar.Belə tip saytlarda saxlamaq özəliyi olmur buda istifadəçini bezdirir.

4. Pis Yükdaşıma

Yükdaşıma məbləği nə qədər yüksək və yükdaşıma xidməti nə qədər aşağı səviyyədədirsə o qədər də müştərinin saytınızdan ikinci dəfə alış-veriş etmək şansı bir o qədər aşağıdır. Məhsulu gec göndərmək ən böyük xətadı. Söz verilən günə qədər məhsul göndərilməlidir.

5. Keyfiyyətsiz Şəkil

Məhsulun şəklinin çox kiçik olması, üzərində xüsusi proqramlar vasitəsi ilə daha keyfiyyətli hala salınması saxtakarlıqdı. Məhsulun şəkli müştərinin məhsulu beynində canlandırdığı qədər dəqiq olmalıdır.

6. Lazımsız məhsul özəti

Məhsulun özəti detallı, dəqiq və konkret olmalıdı. İnsanların çoxu uzun-uzadı məhsul özəti oxumaq istəməz. Amma bəzi insanlar məhsulun detallı və dəqiq olmasını istəyir. Ona görədə məhsul nə qədər dəqiq və konkret olarsa bir o qədər müştərilərin işini asanlaşdırar.

7. Səhv reklamlar

Müştərinizi doğru zamanda olmayan reklamlarla bezdirirsiniz. Məsələn müştəri bir ədəd kamera aldı. Daha sonra sayta aylarla kamera reklamları ilə qarşılaşır bu da onu e-ticarətdən soyudur.

8. İşləməyən butonlar

İşləməyən və yanlış göndərilən butonlar insanları bezdiricilərdəndi. Məsələn səbətə əlavə olunan məhsulları göstərməyən butonlara görə bir çox müştəri səbətə gəldiyində eyni məhsuldan 10 dənə əlavə olduğunu görür. Mütləq əlavə olunan məhsulların səbətdə olduğu məlumatı verilməlidir. Ən böyük problemlərdən biri  geri dön butonlarında yaşanır. Geri dön butonları bir əvvəlki səhifəyə dönməlidir amma çox zaman ən başa geri qayıdır. Bu da müştərinin hər şeyi yenidən başlamağıla nəticələnir.

9. Əlaqə qurula bilməyən müştəri xidmətləri

İstifadəçi müştəri xidmətlərindən məlumat almaq istəyən zaman əlaqə qura bilməsə onda sayta olan inamı sarsılar. Ən uğurlu e-ticarət saytlarının müştəri xidmətlərinə çox önəm verməsidə təsadüfi deyil.

10.Naməlum məhsulu geri göndərmə siyasəti

İnternetdən alışverişin ən vacib qaydası, saytların geri göndərmə siyasəti olmasıdır. İstifadəçi, hansı şərtlər daxilində məhsulun geri göndərməsinin mümkün olduğu haqqında məlumat verilməlidir.

Ağca Talıbova